Business English - Customer Service over the Phone

Tin đăng trong 'Tủ sách học ngoại ngữ | Language study forums' bởi admin, Cập nhật cuối: 08/01/2019.

  1. admin

    admin Administrator Staff Member

    Tham gia :
    16/04/2018
    Bài viết:
    6.660
    Lượt thích:
    6
    Điểm thành tích:
    58.414
    [​IMG]



    Customer service expert Jeff Toister helps customer service specialists develop the specific skills needed to help customers over the phone. Learn how to break the ice and develop rapport with the people you serve, even when you're pressed for time. Tune out distractions and develop listening skills that are critically important to phone service. Last, learn how to express empathy, de-escalate angry callers, and stay focused throughout the day.
    Topics include:
    * Developing the perfect phone greeting
    * Filling dead air
    * Managing holds and transfers
    * Listening
    * Expressing empathy
    * De-escalating angry callers
     
    pdf + mp3 : Đây là tài liệu VIP, bạn cần và nâng cấp lên tài khoản VIP để tải tài liệu
    dự phòng : Đây là tài liệu VIP, bạn cần và nâng cấp lên tài khoản VIP để tải tài liệu
    Đang tải...

Chia sẻ trang này